En riktig kvalitetsdag.

En riktig mysdag har vi haft idag, jag och prinsen. Man kan ju inte åka iväg och plugga, på självaste morsdag. Inte för att just den dagen spelade någon roll, men jag brukar alltid ha hela helgerna med Liam, utan något plugg, men igår var jag tvungen. Det har varit skönt med en dag att tänka på annat, och inhämta lite ny energi. 
 Pappa blev också krasslig i magen, så han har legat i sängen hela dagen. Liam har varit otroligt trött idag, som man kan förstå, man vetj u själv hur trött man blir av att kräkas.
Men vi har varit ute ganska mycket, varit i lekparken med Emmy och hos farmor och farfar och gosat.

Jag älskar dessa kvalitétsdagar. Liam tar mycket energi, men ger det dubbla!
Om mindre än en vecka kommer mormor hit, och jag längtar otroligt mycket tills jag får träffa henne, och tills att hon får se vad stor och duktig Liam blivit! I sommar blir det en massa tid i övik, det gillas!

MAMMAS ENERGIKÄLLA:

                      Vatten, det är det absolut roligaste Liam vet att leka med.
                      Som tur är har vi en hel tunna på baksidan,
                      som alltid fylls vid regnväder.

                           Den här bilden tyckte jag var riktigt rolig. Beskriver Liam rätt bra,
                           han kommer alltid med nya tokigheter som får oss att skratta.



             Snacka om att ha bus i ögonen!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Bilden i mitten ger en stora smilet. Han är så fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback