En social fredag.

Dagen har ovanligtvis nog tillbringats på polacksbacken. Dagen gav oss väldigt mycket, då vi äntligen fick igång motivationen till att börja plugga. Var hemma vid halv 6, snabbt käka och byta om, sen begav oss vi till våra vänner Jenny & Limpan med deras gullungar.

Säger bara:
Underbart att komma iväg en kväll och bara vara social. Glömma plugget, skita i resten och bara umgås.
Tack, jag behövde det. Liam har aldrig varit så lugn någonsin som han var ikväll, och det är så otroligt roligt att se på hur han och Tea kommunicerar med varandra. Helt plötsligt när vi satt och snackade lägger vi märke till hur Tea(2år) och Liam står i fönstret. Tea pekar på allt hon ser utanför, och förklarar vad det är("pappas bil", "vagn"osv), och Liam står som förtrollad och kikar ut genom fönstret så noga han bara kan, och öronen på helspänn.
Sen när vi skulle gå, så säger Tea: "KOM" och sträcker ut armarna mot Liam. Puss och kram väntade. En pusskille som liam är så putade han så mkt han bara kunde med läpparna. GULLUNGAR!!

Föresten, så slank det ner 3 cider ikväll också. Och jag kan säga att det märks, att jag bara druckit 2 gånger iår. haha.

Imorgon väntar plugg, 10 ska jag befinna mig i stan för att plugga på storkens café.
Återigen får jag hylla mina klasskamrater för att de får mig att orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback