Guldstjärnemottagare!

Det finns människor som verkligen har gåvan att lysa upp andra människors dagar. Dessa människor behöver världen fler av! Idag höjde min vän Erica min dag. För att hon är en av dessa glädjespridare.
Jag blev tilldelad dagens guldsjärtna, och såhär löd motiveringen:


Isabelle får en guldstjärna idag för att hon är både mamma och pluggar på en o samma gång! allt som är svårt och klurigt det klara Bella abar 0098 av! Hon läser data och alla andra ser ut som frågetecken men abar klarar det galant! Därför är du värd denna stjärna!



Och du..


Jag tror du klarar tenten och gör du inte det så har du säkrt jätte lång tid på dig att träna bara i solen!


Det här med att dela ut guldstjärnor är kanske något vi alla borde göra?


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja ge bort en guldstjärna varje dag i din blogg. Det blir väl jätte kul! Det ska jag göra! Det är väldigt roligt att få en:) Och det är ännu roligare att göra någon glad, helst dig!



(jag skrev om min guldstjärna till dig för jag hade tryckt ner din msn) förlåt. fast det står nästan samma!



simma lugnt!

Postat av: Lena

Du förtjänar alla guldstjärnor i världen för att du pluggar, är mamma och sambo på samma gång. Men främst av allt förtjänar du dem för att du är världens bästa och klokaste vän. Jag längtar till söndag.

2008-05-28 @ 21:32:49
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Elin Sjöbergh

Du kommer klara det Isabelle!

Kramar från Elin

2008-05-29 @ 11:47:28
URL: http://elin.sjobergh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback