spyor på morsdag

Det var jag fick som överraskning inatt. Spyor i hela sängen, usch vad det var synd om lilleman då! stackaren kräktes massor i sängen, i flera omgångar.
Lilla gubben!!
Sen dess har det inte hänt något mer, det blev ett bad imorse, och efter det kröp han in under täcket hos pappa och där verkade det vara väldigt mysigt, för nu sover dom sött båda två.

Jag fick inte bara spyor som överraskning, utan jag fick ett superfint halsband också!
Fast såklart, med Liams namn :) Vart så förvånad, för jag hade önskat mig ett sånt men var bombsäker på att jag skulle få det senare eller nåt(som vanligt :), men så fick jag ett imorse, och jag blev superglad!
Namnsmycke (dam)<br>1 Rad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback