tjurig.

Hur kul är det egentligen, att vakna tidigt, och ligga och vänta på att en annan ska vakna? Inte särskilt. Dessutom, vill jag hitta på nåt, jag och Fredde hinner aldrig göra nånting tillsammans bara vi. Han kommer nog inte ha så stor lust till att göra nåt alls idag. Jag borde plugga, men jag kan inte koncentrera mig.
Idag är jag tjurig, för att inte jag också var ut och hade jätteroligt igår, för att jag ALDRIG orkar göra nånting, för att jag alltid envisas med att sitta hemma och plugga när jag får chansen, och för att jag aldrig är särskilt glad nu för tiden, och för att inte jag har hela mitt gamlapartygäng härnere.

I sommar, när jag kommer hem, så hoppas jag på lite fest. Bara så att ni vet!
bad day.


Kommentarer
Postat av: emsan

Vi måste ses i sommar raring! Kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback