avundsjuk.

Klockan 06.00 ringde väckaren. Jag hatar dessa morgnar.
För om det är något som svider, är det att se grabbarna ligga
kvar under täcket, varma och goa. Jag vill också ligga kvar.
Jag vaknar hellre av " Haj mamma", än ett "pippip, pipipip"

Fryser gör jag också. Jag undra vart jag ska hitta en sån där
jättemega varm tröja som man aldrig fryser i.

Nej, nu är det dags att äta frukost och bege sig ut i kylan.
Sätta sig vid datorn och försöka få den där jäkla miniräknaren
kodad.


vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, nu fick jag panik för att inte jag har börjat köpa julklappar!! Va duktiga ni är!



Va mysigt me pulka!! =)



Vi kommer gärna o fikar i helgen. Hörs om det sen.

Kram på dig

Postat av: Gubben din

Du är grym älskling!!!

2008-11-20 @ 10:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback