Back in business

wow.
Jag har efter många om och men internet igen. bredband.
Gud så skönt. Dock, har hela kvällen gått och jag har inte hunnit ett skit mer än att surfa runt på bloggar och
kolla diverse grejer. Kanske det var lika bra att vara utan?

Nu är det dags att krypa till kojs med min sjuka karl och den sockersöta sonen.
Imorgon blir en lång dag. Usch vad jag inte tycker om att gå och lägga mig. jag har ju så mycket
annat roligt att göra.

Ville bara tala om att jag är tillbaka  bloggvärlden iigen :)


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Trevligt. Du har varit saknad!

2008-11-04 @ 00:30:00
Postat av: Anonym

min blogg: http://johannamorstrom.bloggsida.se, såg att du skrivit å frågat på min msn när jag glömt att logga ut! Kul att du har internet igen, men synd att d krånglar. Kan du inte lägga upp lite bilder från nya boendet?! skulle va kul åse! Hoppas allt är bra med dig annars! Kraam

2008-11-04 @ 16:57:29
Postat av: e

wiiiii!! :)

2008-11-06 @ 14:45:30
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback