Bredbandet ångrade sig.

Det kom, och det gick. bredbandsanslutningen.
Likaså gjorde teknikern. Igår kom han, och gick utan att ha kunnat göra något åt felet.
Idag kom han åter, och fick det att fungera efter att ha klättrat både på vår vind och besökt pizzerian.
Felet var att telefonjacket var felkopplat. Och SOM telia tjatat om att det måste sitta i förstajacket.
Hade jag testat något annat skulle det ha funkat. BRA DÄR TELIA.

Nu har jag mina kära päron här på besök.
Vi myser, umgås och har det bra!

Liam blir bara roligare och envisare för varenda dag som går. Nu har han börjat sova 30min på dagen bara,
och det funkar kanonbra. Somnar vid 19 och vaknar vid 7 på morgonen. Helt perfekt att jag nu kan sitta och
plugga på kvällarna.

Nu ska jag sätta fart med matteboken och räkna lite innan jag hoppar i säng.
Mor ligger i bubblet och har det gott, Liam snusar kudde och karlarna ser på tv.


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Javisst. Jag ska prata med Henke och se när han tycker det passar.



Vad härligt att höra om Liam, det gör mej lika glad varje gång. Vi har en födelsedagspresent till honom här hemma som vi kommer skicka iväg på måndag och hoppas på att den hinner fram i tid.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback