En kvalitetshelg

Vi har haft en riktig toppenhelg! Liam har njutit i fulla drag av att ha "momo" och "movva" här, och likaså jag och Fredrik.
Idag åkte de hem, så nu är det tomt här hemma.
Kvällen har vi ägnat åt att plocka undan och möblera om i vardagsrummet, riktigt bra blev det!
Har tänkt lägga ut bilder på lägenheten, men jag orkar inte ikväll.
Tapeterna gör sig verkligen bättre i verkligheten än på kort, så jag får inte till några bra kort.
Ska jobba lite mer på det.

Nu gäller det att passa på att ta fram prog-böckerna när liam somnade tidigt!

Vad har ni gjort i helgen??

Kommentarer
Postat av: Lena

Plugga lagomt idag skruttan. Själv ska jag skura duschen och göra köttfärslimpa. Den du! Husmor är i gång! KÄRLEK.

Postat av: Veronica

Åhh lägg ut bilder så man får se hur ni bor :-)

Vi var i björklinge igår men jag såg här att ni hade besök så vi ville inte störa.

Kram

2008-11-10 @ 19:23:03
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback