Oväntat besök!

Jaha. Så var den här helgen över.
Den gick inte alls fort, inte alls.
Som alla andra helger ungefär.

Igår hade vi kalas för Liam,
och han fick många paket,
precis som han sagt till
farmor att han ville :)

Igår fick vi också besök
av våran sötaste Lina.
Hon var och hälsade
på sin kusin i Uppsala
så då passade hon på
att komma hit och sova
över 1 natt.
Liam blev jätteglad över det.
gick och drog "illa" i fingret
och ville att hon skulle följa
med vart han än gick.
Allra gladast blev nog ändå jag :)

Så, nu är det söndag igen då.
Jag och Liam har haft en
mysig eftermiddag själva
här hemma, och bara lekt
och tagit vara på tiden.
Fredde är på hockeymatch,
eller "åckis" som Liam
skulle uttryckt det.


Liams konversation med sig själv idag:
" Min pappa kom hem."
"Kom pappa"
"Hemma pappa"
"Nääee"
"Pappa åckis".
"åckis pappa."
"Mamma hemma"
"Jaa, mamma hemma"
"pappa åckis."

Kommentarer
Postat av: e

Oj, ja det var jag.. visste inte att den blev anonym ;) Saknar dig med!!

KÄRLEK!

Postat av: mormor

Tänk att guldklimpen har blivit en liten pratkvarn. Ordförrådet bara växer. Han känns plötsligt så stor när man kan fundera med honom. Tusen pussar, längtar redan efter er!!!!

2008-11-17 @ 21:51:10
Postat av: Lena

Hade jag haft en porshe (stavas det så?) hade jag kört i räserfart till dig och pysslat om dig nu!

2008-11-18 @ 11:33:09
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback