Storemannens dag!

Så var storemans stora dag över! Han tackar och bockar
för alla gratulationer som inkommit via sms, telefon och blogg :P

Vi har haft en lugn hemmadag efter dagis, och bara myst och lekt
med de nya sakerna. På lördag däremot, blir det storkalas med släkt
och vänner, så det blir roligt! Idag åt vi ingen tårta, men däremot
gjorde vi marängsviss :)

Ja, nu har jag fått förbud av Fredde att sitta här.
Jag fastnar alltid här på kvällarna, och blir irriterad på mig
själv när klockan börjar närma sent.
Så därför, ska jag nu borsta tänderna,krypa ner under täcket
och soooooova.

p.s
Kika in
denna länken, Storeman är med i öviks lokaltidning idag:

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vilken mysig födelsedagsannons! Liam är jordens sötaste kille. Jag längtar efter att få träffas!

Postat av: Anonym

Åh,vilken fin bild på liam!!!!:)

2008-11-15 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback