40-gradersbarn!

Idag har Liam samma temperatur som alla de 5 tvättmaskinerna som gått idag haft.
40 grader!
Stackarn, är verkligen slö och ynklig idag. Men inte lika slö och ynklig som en annan
hade varit vid den tempen! Vilken tur att jag inte missade nånting i skolan idag heller,
och resten av veckan också för den delen! Eftersom Fredde jobbat natt hade ju inte han
kunnat vara vaken med liam idag...

Idag, kollar vi på teletubbies, Emil(vilket jag föredrar framför teletubbies) och youtube.
Vi tvättar ju också, och packar. Och äter glass. Det får man om man är sjuk har jag hört!

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på sig till lillkillen!!

Hoppas han snart e frisk igen!!

Kram!

Postat av: Mirjam

Jag håller tummen för att lilla prinsen blir frisk snart!



Puss

2008-10-01 @ 15:43:52
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback