En hel kväll med egentid

Nu är det nog på tiden att jag skriver några rader. Snart är det väl ingen som orkar kika in här längre :)
Ja, som ni förstår, så har jag fortfarande inte fått något internet. Jag får vackert vänta en vecka till.
Just nu, sitter jag och surfar som på den gamla slöa tiden. Uppringt internet. Jag, som är van vid hyffsat
hög hastighet, måste bita på naglarna och sucka flera gånger i minuten numera. Därför avstår jag från
internet, nästan helt. Förutom nu då. Istället pysslar jag. Jag är ju "ledig". Åker in till skolan på förmiddagarna,
labbar och åker hem vid 12.30 och hämtar Liam. Jag behöver en sån vecka!

Jag har så många fina bilder att bjuda på. Men som sagt har jag inte det snabbaste internet.
Liam har börjat vara vaken till 23 flera kvällar i veckan, så nu håller vi på och experimenterar lite
och försöker hålla honom vaken. Det är ohållbart både för oss och honom om han ska vara vaken hela
kvällarna. Idag somnade han näästan i vagnen på väg hem från dagis, men då var jag snabb att påminna
honom att han faktiskt kan gå själv och det nappade han på direkt. Tack och lov.
Sen var det en lite grinig timme men sen kom han igång igen. Somnade gjorde han 18.15 så jag har hunnit
med massor ikväll. Fick ju väldans massa tid som jag är inte är van vid!

Har till och med legat i bubblet och läst föreälsningsanteckningar och druckit kaffe. Lyx.

På återseende hörni.

Jag lovar att komma igång så fort jag får internet. Och då ska jag bjuda på härliga charmtroll-bilder på en underbar
guldklimp.

Lena och Max, jag önskar jag fick ta hand om er mina sjuklingar.
PUSS på er.


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för att du fick mig på bättre humör igår hjärtat. Du är bra att ha! ;) Kärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback