Förvarning

Jag kommer att vara utan internet i 8 dagar snart, kopplar om telefonen ikväll förhoppningsvis.
Så, om ni hör någon som gallskriker i ren frustration, don't worry.

Jag och L kom överens igår om att jag nog behöver en vecka utan dator.
Och ja, det är nog så. Jag lär ju hinna packa upp många kartonger iallafall!

Sitter nu och passar på och surfar i gamla lägenheten när Liam är på dagis.
Försöker hitta finna lampor och prylar till lägenheten, och guuud vad svårt.
Jag som alltid har sån beslutsångest annars, det här är mer än jag klarar av!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej hjärtat. Är "L" jag, eller är det Lars? ;)Jag är iallafall glad att du är datorfri nu, även om det känns lite sorgligt att inte ha någon anledning att snegla in på din blogg om dagarna. Men eftersom vi snackar strunt i telefonen varje dag, så kan jag nog hantera det iaf! :) PUSS

Postat av: jojja

ohh vad roligt att ni äntligen har flyttat. härligt att Liam har blitt frisk igen. verkligen vackra bilder du hade tagit från Msjö... saknar bushen och naturen. måste försöka ses snart alla tre... puss på dej

2008-10-04 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback