Liam nyopererad

Eftersom vi fortfarande är internetlösa passar jag på att blogga från gröna gatan där vi är på tillfälligt besök.
Liam opererades idag och sover sött medans jag har druckit kaffe tillsammans med världens bästa Lena.
Jo just det. Vi åkte in till akuten i fredagskväll jag och svärmor(Fredde hade hockeymatch). Inklämt ljumskbråck
som tillslut trycktes tillbaka av en rutinerad läkare. Skönt. Vi fick dessutom en operationstid idag, tack och lov.

Vi har ju väntat och väntat på att få op-tid men vi hade ännu inte hunnit få någon.
Så det känns väldigt skönt att det blev av. Inge roligt att se honom ha så där ont! Nu verkar han verkligen inte ha ont.
Efter att dom äntligen tagit bort droppet idag, hade han fullt med spring i benen och verkade inte ha några bekymmer att röra sig. Föresten, så är det en pärs att hålla en 2-åring arresterad i en sjukhussäng med dropp.

Nu, ska vi åka hem och mysa.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Gissa om jag blev glad av att läsa det här inlägget. Jag har tänkt på er så det knakat idag!





Tusen kramar

Postat av: veronica med emma och fanny

åh vad skönt att han e uppe och springer igen då!! inte alls kul när dom råkar ut för nåt, kram

2008-10-13 @ 19:57:18
Postat av: Veronica

Åhh lillen då.

Skönt att det är över nu.

Kram på er!

2008-10-13 @ 20:24:26
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Maggan

Vad roligt att höra att operationen är gjort bort och att den gick bra.

Grattis till nya lägenheten, känns väl hur bra som helst.

Ha det så bra kramar från M-sjö

2008-10-13 @ 22:14:38
Postat av: Eli

Hej!

Va skönt att det gick bra för honom, lät lite läskigt det där med fredagen. Att ni behövde åka in igen. Tycker synd om honom, men skönt att det är bra nu!

Förstår att det inte är en lätt match att få en 2-åring att ligga still i en säng på sjukhuset..



Kram

2008-10-14 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback