Liam på shoppingtur med Pappa.

Förra veckan pratade vi med någon trevlig snubbe på telia som lovade att dom skulle göra allt dom kunde för att vi skulle
få internet samma dag som telefonen. Igår fick vi telefonen. Behöver jag säga att vi blir utan internet en vecka till?
Jo. Den trevlig snubben kanske bara ville få oss tysta. För tydligen så har han ljugit för oss, det GÅR inte att få tidigare än 8 dagar efter telefonen blivit inkopplad. Nähä.

Vi ringer iallafall en månad gratis. Det är väl det minsta dom kan göra! i 14 dagar har vi nu varit utan telefon, internet och tv. Allt på grund av att dom fimlat och gjort fel. Äsch, världen har inte gått under. Det är värdsliga ting, men ändå blir jag irriterad.

Idag är jag i skolan och pluggar, och Fredde är hemma med Liam. Dom är ute på en belönings-dag.
Tydligen har dom åkt runt til både Barnens hus, nallens och babyland. Nu är han ett par byggare-bob filmer rikare
och jag kan gissa att det även slank med något mer. Det är han värd, våran Lilleman!
Dessutom kanske han håller sig relativt stilla om han har nya leksaker. Vi får se om han får gå på dagis imorgon,
som sagt verkar han inte ha ont, och rör sig problemfritt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, vilken tur att han inte verkar ha ont, självklart att han ska ha lite nya roliga grejer ;) Hare bra kram kram

2008-10-14 @ 19:15:56
Postat av: Lena

Jag tycker att du är bäst. Max tycker att Liam är bäst. Kan det bli bättre?

Postat av: Jojja

ohh vad härligt att operationen gick bra å att lilleman har fått sej lite nya leksaker!!! lycka till med pluggandet!!! förresten sssnälla ladda upp bilder på nya huset så fort du har tid, är sååå nyfiken... puss puss

2008-10-15 @ 01:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback