mysteriet med sparkandet av katrin.

Befinner mig i skolan. Jag ska göra mitt bästa för att klara den här tentan. Det resulterar i att jag måste befinna mig i skolan varje timme jag kan. Jag kom hit för en timme sedan, jag har ännu inte öppnat boken.
Det blir ju så när man inte har internet, att det tar en väldans massa tid att ta igen allt det där man missat.
Kolla mailen. Svara på mailen. Skriva ut schema. Skriva ut gamla tentor. Skriva ut rapporter.
Läsa bloggar. Kolla in kurshemsidor. Betala räkningar. Ladda mobilen. You name it.

Jag har också hunnit med att surfa in på aftonbladet. Kort därefter var jag även tvungen att ringa min vapendragare Lena
för att diskutera sparkandet av Katrin f.d Schulman från Eftersnack i tv400(kommer aldrig att lära mig hur hennes efternamn stavas). Vi surfade in för att läsa hennes blogginlägg om Birro för att kanske fatta något mer av vad som egentligen händer. Vi fattar fortfarande inte. Alltså, visst. Hon har publicerat en text skriven av Birro där han uttrycker att han är judehatare. Kanske inte var så smart. Men har han skrivit den där texten så får han väl skylla sig själv.
Äh, jag orkar nog inte fördjupa mig mer i det just nu.
Även om det känns mer intressant än att gräva ner mig i automatateoriboken. Den är verkligen det mest
svårlästa jag lagt mina ögon på.

Imorse inhandlade jag diverse plugg-motivations-höjare. Mandariner. Loka. Ettan. Lösgodis.
Och eftersom jag har min kära vän datorn med mig, så kanske dagen inte blir så tokig ändå.

Föresten, så måste jag nog döpa min dator. Han är alldeles för personlig för att vara namnlös.
Så, kan ni kläcka ur er lite namnförslag?

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha, vad komiskt att vi skrivit om Schulmanbruden båda två idag! Och nej, jag hade faktiskt inte sett ditt inlägg innan jag skrev. Men som sagt, vi är själsfränder du och jag. Så det är kanske inte så konstigt! ;)

Postat av: Lena

Jag tycker förrästen att din dator bör döpas till Sune. Det är ett namn som alldeles för sällan kommer på tal! Hade jag fått bestämma hade Max inte varit en Max, utan en Sune!

2008-10-18 @ 19:20:31
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Lena

Men guuuud, nu måste jag ju skriva ett inlägg till och säga att jag förstås är jätteglad att Max är Max, och inte någon annan... hur han nu skulle kunna vara det... men ja, du fattar...

2008-10-18 @ 19:22:09
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback