Premiärsömn

Nu har vi sovit första natten i våran nya lägenhet och våran nya säng! Jag och Liam bara, eftersom Fredrik jobbar natt.
Nu premiärsover han dock också där :) Jag har sovit såå gott.
Nu har vi verkligen fått ner det mesta, det enda som är kvar är sofforna och ett par byråer.

Vårat nya vardagsrum är proppat med kartonger. Tur att det är stort! Idag ska nya matbordet byggas ihop, och alla kartonger packas upp.

Hur mår Liam då?
Jodå, vindarna har vänt. Igår gjorde han det enda rätta, sov bort febern! Han sov nämligen 6 timmar(!). Mellan 9-11. 13-16
17.30-19 och slutligen från 21-05. Imorse, vaknade han som den värsta duracellkanin och levde rövaren i sin nya film.
Härligt!

Igår hade jag bestämt mig för att han inte skulle till dagis idag för fotografering. Tänkte att det inte var någon mening om han var sjuk, det skulle inte bli bra kort och det skulle bara bli synd om honom att vara där.
Men eftersom han verkade så pigg imorse gick jag dit med honom ändå, nu hoppas jag bara inte att han blir alldeles för trött med tanke på att han klev upp 5 imorse. Nåväl, dom ringer väl om det inte funkar. Och annars ska jag hämta honom kl 10.

Nu väntar kartong-upp-packning hela dagen lång. Rättare sagt hela helgen lång. Det tar sin tid!
Jag lovar att bjuda på bilder också, så fort jag kommit ihåg att ta med kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback