Ångest vs lycka

Terminen har knappt hunnit dra igång och vi har redan massor att göra. Så mycket att jag får ångest över att
ens tänka på det. 3 kurser är för mycket att läsa på samma gång, jag skulle med glädje läsa bara 2 men då
minskar csn rejält och det tar längre tid innan jag är klar.. Men det är inte alltid lätt att plugga och ha småbarn.
Jag tycker att jag hela tiden sitter med almanackan och planerar in när jag kan stanna kvar extrap å skolan, vad jag
ska hinna göra varje kväll när liam har somnat men ändå hinner jag inte.

Men hur jobbig än skolan är, så kan jag med handen på hjärtat säga att jag är så otroligt lycklig.
Jag njuter av varenda sekund på helgerna när jag bara får glömma bort skolan för att ägna mig
åt Liam. Vi har haft ett fantastiskt mamma-Liam dygn här hemma!

Nu sitter han här bredvid mig och läser bok. Jag tror jag ska joina honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback