Blöt och nedkyld snutte återfunnen.

A happy ending!
Där låg han. I dikeskanten typ 1 meter från platsen där jag
checkade att båda snuttekaninerna var kvar i vagnen.
Strax innan vi gick hade jag trots att det bara fanns en snutte
i lägenheten kastat in den andra i tvättmaskinen, efter att jag
nästan kräkts när Liam tryckte upp den i fejan på mig.
Trots konsekvenserna kastade jag in den, då luktade den
alltså helt förjävligt.

Liam verkade inte fatta så mkt av att det låg en snutte i
diket. Och än mindre att han var så genomblöt. Efter
ett långt försök till övertalan att få lägga in även honom
i tvättmaskinen lyckades jag. Förklaringen var att
snutten var sååå ledsen för att han blivit så smutsig och
blöt när han fått sova i diket så att han måste tvättas så
han blir glad igen. Tillslut gick Liam med på det.

Jag har äntligen lyckats hitta det ultimata tvättmedlet för
traskaninerna. Och det är den flytande galltvål jag fick
med mig hem från marknaden igår. Luktar inte tvättmedel,
alltså tar det inte en vecka för Liam att vänja sig vid en
nytvättad kanin. Dessutom rengör det ordentligt.
wow.

Nu är jag så trött att jag kan storkna. Fredde kommer hem idag
och jag längtar rejält mycket.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Stefans mamma berättade idag att hon hade sett en snutte ute igår tror jag det var som var lite beigeaktig.Det var säkert Liams:-p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback