helgen snart slut!

Trodde att denna helg skulle gå i snigelfart när fredde har jobbat så mycket, men den har gått riktigt fort och varit otroligt mysig! Jag ska inte säga att jag inte uppskattade tiden tillsammans med Liam förut. Det gjorde jag, absolut.
Men nu, när han är på dagis mån-fre njuter jag på ett helt annat sätt när jag får träffa honom när jag kommer hem och få vara tillsammans med hela helger. Jag får ett helt annat perspektiv på det hela. Och jag tror att det är bra.

Ialalfall. jag hämtade honom tidigt i fredags, och vi var ute och myste hela eftermiddagen.
Igår, kom Tea och lekte med Liam på förmiddagen, så att mamma J kunde åka in till stan med "bara" 1 barn.
Skönt för henne, och kul för både Liam och Tea. Vi var till skogen, lekte i lekparken och var inne och lekte en stund.
Kul att se hur Liam ser upp till Tea och springer efter henne vart hon än går. Samtidigt har han blivit mycket tuffare sen han började på dagis och tar tillbaka saker som hon tar av honom osv, förut stod han ju bara som ett fån och såg på :)

Sen på eftermiddagen gick vi till Kalle & Lina och hälsade på en stund. Mysigt värre! Lekte ute i lekparken där, men det var inte så skönt väder.... Sen gick jag och Lilleman hem och åt middag, myste och hade det bra.
Idag, har vi faktiskt inte hunnit med mycket alls. Jag har nyss efter mång om och men lyckats lägga Liam efter ett evigt ringande här hemma.

Liam har lärt sig en hop nya ord :
Totta - traktor
Bida - bära
basch - bajs
kisch - kiss
manen - magen
be - ben
billa - bella
lia - liam

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Hej hjärtat!



Förlåt att jag har varit urkass på att kommentera. Jag har inte bara varit kass på det, utan att blogga av mej oxå. Jag inser emellertid hur mycket jag saknar det, samtidigt som jag verkligen inte haft nån som helst ork!



Min viktnedgång går sådär. Det är lätt att falla för frestelser och jag blir så less på mej själv, för jag har verkligen NOLL karaktär när det kommer till viktämnet. Jag läser mycket om det, planerar mycket, men faller när jag kommer till kritan. Jag borde låta bli att försöka intala mej själv så förbaskat hela tiden, då kanske jag kommer nån vart. Hur går det för dej nu?



Hur mår Lilleman nu?



Jättekramar, till dej min älskade!

Postat av: e

ja så jävla jävla jävla värdelöst!

näe, vi har inte fått tillbaks ett öre. morr.

ska skicka ett argt email åt dom iaf.

hoppas du mår bra hjärtat!

kärlek tillbaks!

2008-09-15 @ 21:13:12
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback