Höst i Norrland

Hittade även dessa bilder i kameran.
Höst hemma i Myckelgensjö är något speciellt. Det här var första hösten jag
var hemma sen 2005. Förra året åkte Liam och Fredde upp själva när jag
hade tentaplugg. Året innan dess var jag gravid och hade ingen lust att
befinna mig 50mil hemifrån. Äntligen. Synd att jag inte bara kunde stanna
en hel vecka och njuta av naturen.









Det här är Liams favourite. Och som tur är är det bara 200meter till
kossorna!

Liam hjälper till att styra vagnarna. Linus sover gott i den ena.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka underbart härliga höstbilder!!

Och supersöta bilder på charmtrollet Liam :-)

Kramar till er och hoppas det går bra med allt flyttande!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback