Ibland händer det!

Ja, ibland händer det. Det där som man aldrig riktigt förväntar sig, och som man får tänka till en extra gång för att verkligen tro att det är sant. Nej, jag har inte vunnit på miljonen. Däremot, så är det nästan jämfört bart.
När man har massor att göra, och här snackar vi inte "vika tvätt" eller "framkalla kort", inte ens packning. Deadlines. Rapporter att skriva, kodning och mattetal att skriva. Det är då inte ultimat med ett yrväder som springer runt hela kvällarna och vägrar sova.

Ikväll hände det. Jag hade ställt in mig på att börja plugga vid 21.30, men nu sover han!
Min lilla gosiga prins. Så, nu kan mamma sätta sig och göra massa tråkiga måsten, och ha massor av tid över dagarna framöver istället, åt att busa med hjärtegrynet!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Du är en av de bästa mammorna jag vet om.



Jag blir så glad, varje gång jag läser din blogg, om livet som mamma. Du beskriver allt så vackert, i orden, mellan raderna!



Du är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback