Istället bloggar jag.

Min ständigt återkommande ursäkt för att göra allting allt annat är att surfa.
Jag har en lång lista på diverse bloggar under favoriter som jag går igenom.
Jag kollar mailen, familjeliv, öa, och lite annat. Vad jag BORDE göra är att
plocka undan, göra en skiss på väldigt användbart tekniskt hjälpmedel som ska vara
inskickad på måndag, vika tvätt, läsa i en otroligt tråkig automatateoribok och programmera.

Istället så bloggar jag lite till.

p.s jag har ätit surströmming med svärmor idag och det var hiiiiimmelskt gott.
Liam har varit på dundermyshumör hela kvällen så vi har fått oss rejäla skrattattacker.
F har lämnat oss för fiskeresa till Åland och jag vill att han ska komma hem nu
för det är så mörkt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha ha,känner igen det där.."ska bara kolla den där bloggen" "ska bara läsa aftonbladet" allt för att inte göra allt det där tråkiga :-D

Har aldrig ätit surströmming,måste prova det nån gång tror jag..fast det luktar inte så gott.. :-)



Nej jag hoppas jag inte kommer att jobba med henne så mycket,jag tror inte det...

Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback