Me and I

Ja, meandI-kläderna är här! Åh vad fina dom var! Liam kommer att se ut som en smällkaramell i dem. I like! Såg förresten deras nyheter och jag bara ääääälskar den turkosa pyjamasen!
Idag börjar jag inte förrän 13.15. har haft fruktansvärt ont i magen inatt så jag är helt färdig. Liam är på dagis och jag sitter hemma och pluggar och försöka komma någon vart i den här nya programmeringskursen.

Igår hade vi tjejkväll med databrudarna hemma hos A-k, det var trevligt, dock skönt att jag tillslut
bestämde mig för att åka hem istället för att gå med ut.
Imorgon åker F till Åland med grabbarna grus och jag & L blir helt själva hemma hela helgen.

Kommentarer
Postat av: erika

ha ha ha! Jag skrev den här där man lämnar kommentarer för det finns ju ett fält där man kan fylla i mailen...men den fick tydligen inte du se...strange!

Nåja, jag får maila den till dig. Ska bara komma ihåg det också :-P.

Ha det fint!

Kramar

2008-09-04 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback