Nanook-kap!

Jag har fyndat. åh vad jag har fyndat. Jag borde egentligen inte säga så mycket förräns jag sett den. Men jag litar på, och har sett på bild att den här HUR fin som helst.
Vad jag pratar om är, ingenting roligare än en vinteroverall till Liam :)
Det är en djungel det där. Jag hade tänkt köpa en på h&m eller lindex, eller åhlens, eller kappahl.
Men, jag har alltid varit lite småkär i Nanook of swedens superfina (och hutlöst dyra) barnkläder.
Utekompaniet säljer dem, och vad jag har hört ska de ha en superkvalité och alla jag hört som
använt dem har varit supernöjda.
Så, inom ett par dagar har jag Liams fina nanook-vinteroverall här hemma!
Dom kostar ju en del ny... men som tur är fick jag tag på en begagnad, superfin utan skavanker! Finns ingen
anledning att betala 1800kr om man kan få en för 600 :)

Liam är värd en riktigt bra vinteroverall, med tanke på hur mycket han är ute jämt. Den ska vara riktigt
vattentät, och inte bli sådär hård som bävernylonoveraller ofta bli när de blir blöta.
Han kommer att vara snyggast av alla i vinter! :)
Sportig, men inte en karneval av skrikiga färger!



Skor till, får bli kouma som förra året. Var verkligen supernöjd med dom.
Undra bara vart jag hittar dom här i närheten? Annars får vi beställa från
Bredbyn :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vilken fin overall!!!

Roligt att fynda så där :-)

I bra färger dessutom..kan säga att jag är helt lost på alla dessa märken (till overaller och vinterskor) vilka är bäst liksom??!! Dyrast är ju inte alltid bäst men jag har verkligen noll koll... måste ju också ut och handla vinterskor till Ebba, förra året hade hon ju ett par kängor som hon fått och dom var ju bra men nu måste jag alltså ut och leta själv..svårt!!!

Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback