snutte-förökning.

Okej, jag vet att det börjar bli lite tjatigt det här med kaninsnuttefiltar.
Och just därför måste jag bara fortsätta.
Familjen snutte har förökat sig. Nu har vi inte bara 2 skunkluktande kaniner
i familjen utan även två nya fräscha! Ska bli otroligt intressant att se om det
överhuvudtaget kommer att gå att få Liam att acceptera våra nya familje-
medlemmar.
Dom är ju alldeles för mjuka liksom.

Helt otroligt att dom två gamla som Liam har, en gång var så mjuka och fylliga
i tassarna. Nu när han tuggat på dem i 1½ år så finns det inte mkt fyllning kvar.

Som sagt, jag uppdaterar om hur det har gått om ett par veckor.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha haa jag följer er kaninsnuttefilt-story med spänning :-D

Vad skönt att den gamla snuttefilten hittat hem och hoppas att Liam accepterar dom två nya också :-)

Kram,kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback