Solstrålen Liam

Som syster till bruden borde jag lägga in en massa fina bilder från bröllopet.
Jag har inte en enda. Nej, min kusin som har en fin kamera stod för fotandet,
så jag hoppas att jag får några fina bilder att bjuda på senare. Eller, snarare
så vet jag att bilderna är toppfina!

Istället, bjuder jag på en bild på Lilleman. Våran kamera är tillbaka!
För det var på tok för länge sen, eller hur? 


Inte världens bästa kvalité, men jag tycker han var såå söt!

För övrigt, så har vi kört ner halva lägenheten. Nu vill jag bara vara i nya
lägenheten, och fixa och trixa!! Snacka om jobbigt... Bilder kommer förhoppningsvis imorgon!

Föresten, så måste jag bara bjuda på en till bild.


Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Åhh, världens sötaste Liam. Vilket charmtroll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback