sömntrubbel.

Idag har jag ju som jag tidigare skrev haft en helt ledig dag. Jag har hunnit med att tvätta nästan all tvätt.
Jag har dessutom packat ner alla sängkläder, handdukar, gardiner och filtar i kartonger.
Därefter var jag och Liam och fikade hos en vän, som jag inte träffat på väldigt länge (förutom igår då)
och det var verkligen roligt. Inser i efterhand hur jäkla mycket jag saknat henne! tack.

Sen har det inte hunnits med så mkt. Vi har varit ute, jag har sprungit 5km i spåret, och sen har 2 timmar gått åt att försöka lägga lilleman. Gaah jag blir galen på detta. Några fasta sovrutiner verkar inte finnas här hos oss längre.
Och det är rent av frustrerande. När man får höra på dagis att han bara sovit i 45 minuter, ja då tror man ju att han ska somna på stört kl19. Men då är han vaken till 21 istället, makes no sense. Förstår inte vad som styr det hela egentligen. Ibland slocknar han helt färdig kl19 och ibland är det omöjligt att få isäng honom.
Om man nu visste att han inte skulle somna förrnä runt nio hade man ju iallafall kunnat försökt hinna med lite andra saker under kvällen, men nu har halva kvällen gått åt till att försöka lägga honom eftersom man tror att man vet att han är trött. Jaja, det kommer väl kanske så småningom när han går längre dagar på dagis.
Annars kommer det som sagt bli svårt för mig att kunna plugga om kvällarna...

Imorgon väntar tjejmiddag hos A-k med brudarna från dv och it, ska bli riktigt roligt att träffa de nya tjejerna som börjat.
Däremellan att jag slutat och tjejmiddagen tänkte jag smita över till Maxen och tillbringa ett par timmar med honom.
Sen vore det ju kul om du Lena var hemma också, men det får vi se ;)

Slutligen vill jag ägna L en tanke och hoppas att torsken smakade bra och att svärmor gillade den . :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Lustigt, jag skickade ett sms för en stund sedan. Det säger allt. Utom att jag tycker om dig då förstås.

Postat av: Mia

Åh nej jag har missat det nattlinnet men nu var jag in och kikade och ååååå så fint det var :-)måste jag absolut köpa till Ebbis

Det gick helt ok att jobba, men allt var ju lite smått kaotiskt och jag känner mig som en ny personal som inte kan någonting...förhoppningsvis så blir det ju bättre..



Vad jobbigt att han inte vill somna på kvällarna, märkligt när han ändå inte sover så mycket på eftermiddagarna, hoppas att det snart vänder, man behöver den där egentiden på kvällen...

Kramar!!

2008-09-02 @ 22:41:18
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv vännen. Har saknat dig otroligt mycket också... Får absolut se till att det inte händer igen!! =)

Kramar i massor på dig!

2008-09-03 @ 19:24:32
Postat av: Lina

Tack själv vännen. Har saknat dig otroligt mycket också... Får absolut se till att det inte händer igen!! =)

Kramar i massor på dig!

2008-09-03 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback