En njutarkväll!

Idag har jag haft en heldag 8-17.30 på skolan, och tänka sig vad mycket jag har fått gjort!
Ibland är det skönt att ha Fredde hemma så man inte behöver tänka på hämtning/lämning på dagis.
Dock är det lite tråkigt, att Fredde som inte missar något på jobbet måste förlora pengar på att
vara hemma, medans jag som inte förlorar en krona ändå inte har "råd".

Liam är fortfarande kladdig i ögonen, dock är det mycket bättre men imorgon får han
vara hemma också så han är helt frisk innan han går tillbaka till dagis.

Idag har vi hunnit skriva labbrapport i 4 timmar, haft föreläsning, automatalektion och vi har även unnat oss en halvtimme i den otroligt sköna höstsolen! Druckit kaffe har vi också gjort såklart, och jag har även hunnit med att träffa tjejerna på tjejlunch. Vi har tjejlunch en gång i veckan då vi träffas alla tjejer på it-programmer och dv som jag läser, faktiskt riktigt roligt att få umgås med lite tjejer för en gångs skull.

När jag började skriva det här inlägget hade Liam precis somnat strax efter 19, och jag tänkte njuta av att INTE plugga ikväll eftersom jag lagt ner så mycket energi idag på skolan så jag tyckte jag var värd lite idol.
Liam vaknade ganska precis när idol började, och grät och grät och skrek och tog sig för blöjan.
Ja visst, där var den. Den där utstående knölen. Ljumskbråcket.
Jag troor jag lyckades trycka tillbaka det ordentligt. Men lite läskigt var det, speciellt när inte Fredrik var hemma.
Han somnade gosigt om i min famn i soffan, efter att han fått en alvedon.
Mysigt var det även för mig, som knappt hunnit träffa honom alls idag! Hoppas han slipper ha mera ont av det där
nu fram till operationen....

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Åh, vad fint du har fått det här. Och vilken vacker bild på Liam. Den skulle jag vilja ha att förstora upp!

Postat av: Mia

Åh sån fin design,du är verkligen superduktig!!



Stackars,stackars Liam som ska behöva ha så ont :-( Hoppas att han snart får tid för operation!!

Kramar!

2008-09-23 @ 23:56:39
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Veronica

Aj aj.Måste vara läskigt att behöva trycka tillbaks knölen.Hoppas allt blir bättre efter operationen.

Kram på dig!!!

2008-09-24 @ 09:17:09
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mamma milla

hoppas kille blir betträ i ögonen !

2008-09-24 @ 16:01:49
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback