Utmanad!

Jag blev utmanad av Malin att svara på följande frågor:

5 saker i min frys:
  • Mammas sylt.
  • Matlådor som aldrig kommer att ätas upp.
  • Regnbågslax
  • Kakor
  • Frost

5 saker i min garderob:

  • En stol (här snackar vi klädkammare) 
  • Mina kläder (fredde har packat ner alla sina)
  • Två tvättkorgar 
  • Två dataväskor
  • En kasse urväxta barnkläder

5 saker i min bil:

  • En moraträsk-cd 
  • Bilbarnstol
  • Solglasögon
  • Flyttkartonger 
  • Mitt bodyshop-medlemskort

5 saker i min handväska:

  • Busskort
  • 3 block
  • Automatateoribok
  • Ett par extrastrumpor, blöja och napp.
  • Ett paket russin (en mamma är alltid redo)

5 personer jag utmanar att göra denna listan:
Lena
Mirjam
Emma
Veronica
Maria


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Tusen tack, min ängel!



Du, jag lovar att anta din utmaning. Men jag vill fråga en sak. Du skriver de du utmanar, med bara ett namn och vips är man inne på personen ifrågas sida. Hur gör man det? (Om du inte förstår, menar jag att hela länken syns ju inte, utan bara namnet)



Kärlek

Postat av: Anonym

Wihoo, thanks a lot :)

2008-09-22 @ 22:18:46
Postat av: Mirjam

Det va jag, som blev anonym :)

2008-09-22 @ 22:19:09
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mia

Ha ha jaa när hon väl kom igång där med tunnelkrypandet ville hon inte sluta istället :-D



Jaaa vad roligt med en utmaning,me like!!

Ska absolut ta tag i den..fast imorn,nu är ögonen tunga som bly,borde nog hoppa i säng!!

Kraaamar!!

2008-09-22 @ 22:56:27
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Mamma milla

Tackar tackar, kul att nån Ny kikade in =) Välkommen tillbakas =)

2008-09-23 @ 07:19:56
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback