Dagisbesök, trötthet och brist på inspiration!

Idag har vi varit på besök på Liams framtida dagis. WOW.
Det känns kanon. Vilken toppenpersonal det verkar vara,
får en helt annorlunda känsla mot det dagis han går på nu,
även om det inte är något större fel på det dagiset och
personalen är bra där också så är ju personkemin olika.

Idag är en riktig trött-dag. Jag skulle vilja lägga mig ner
och bara sova hela dagen. Sen är jag sugen på snus
och godis så jag håller på att smälla av. Har försökt
bota suget med kaffe men det gick inte så bra. :( :(

Nu sitter Liam i soffan och vilar lite och kollar på film,
men vi ska nog snart bege oss ut i det lite ruggiga vädret.
Har tänkt att försöka hålla honom vaken idag eftersom
han inte somnar förrän närmare 21 varje kväll, men vi
får se hur det slutar...

Middag då? Fy vad trist det är att laga middag. Fredde
jobbar kväll, så det är bara jag och Liam. Men jag har
iiiingen fantasi alls.


Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt att det nya dagiset verkar bra!!

Ja du jag har också noll fantasi vad det gäller mat nu för tiden...idag blir det iaf tortillas m köttfärsfyllning...

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback