[En oavbruten sömn]

Liam kommer ALLTID in till oss under natten, det har aldrig
egentligen funnits några undantag.
Men INATT har han sovit HELA natten i sin säng!
Åh hoppas att han fortsätter att göra det för det är SÅ skönt
att sova en HEL natt oavbrutet. De gånger jag har gjort det
sen Liam föddes kan jag nog räkna på mina två händer.
Även de nätter han sovit i våran säng så vaknar man ju några
gånger för att flytta honom eller något annat.

Men, nu borde jag väl känna mig utsövd idag?
Nej, jag har världens huvudvärk och mår illa!
Hoppas att det blir bättre innan jag ska till skolan, jag som har
gjort fika och allt.


Kommentarer
Postat av: Diana

Oj, det låter inge kul med illamående å sånt skit, bort med det!



Vi har inte tagit reda på kön, mer spännande så tyckte vi! Ja, nu längtar vi verkligen tills den lill* kommer ut, börjar bli alltför nyfiken! =)



Hur mår du annars då så här andra graviditeten? Mådde du bra/dåligt när du vänta Liam?



Hoppas du mår bättre & får en bra dag!



Hälsa tebax till Fredde!

Postat av: Anonym

Haha vad lustigt..Ebba kommer oxå jämt in till oss men hon sov oxå HELA natten i sin säng.



Kram

2009-04-22 @ 19:06:35
Postat av: Ingela

jag skrev ovanstående...varför syns inte namnet???

2009-04-22 @ 19:07:19
Postat av: Mia

Ja fy vilken negativ fas jag har kommit i känner jag,trött och grinig och jag har inte ens en graviditet att skylla på :-D

Förhoppningsvis blir det bättre nu när jag får vara lite ledig i två dagar :-)



Va skönt att ni fick sova hela natten ostört!!

Ebba kommer också jämt till oss nån gång under natten/tidiga morgonen, det är väldigt sällan som hon sover i sin egna säng hela natten...

Fast jag tycker de e lite mysigt också, när hon inte bökar runt för mycket iaf :-D



Kramar!!

2009-04-22 @ 20:12:08
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback