[föräldraskadad?]

Ja, man pratar ofta om diverse arbetsskador. Här hemma
har vi blivit föräldraskadade. Eller snarare, dora-skadade.
För alla er som vet vad barnprogrammet Dora utforskaren är
kanske förstår vad jag pratar om.

Jag hör sångerna i huvudet - hela tiden.
"jag är karta, jag är karta "
"vart är vi på väg? höga berget"
"sviper inte stjäla"
"Dodododododora"

Vi går omkring här hemma jag och Fredde och kör
varannan replik. Den ena sångsnutten tar över den andra.
Jag spyr snart på dora. Måtte vi hitta andra sånger i våra
huvuden snart, allt är bättre, allt utom teletubbies.


Kommentarer
Postat av: Eli

HAHAHAHA, åh va jag skratta när du skrev det där..

Det är EXAKT lika här.

Noah älskar Dora!!!!

Du glömde "ryggsäck, ryggsäck.." tihi



Men Dora är faktiskt ett bra barnprogram som e sött, men att melodierna sätter sig irriterar lite..

Ha en bra dag.

KRAM

Postat av: Veronica

Hahaha samma här.

Sviper inte stjäla,Sviper inte stjäla.Åhh neeej!!!!

vi har Dora fantaster haha.

Kram

2009-04-22 @ 19:53:26
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mia

Ha ha jaa Ebbis hade också en sväng när hon bara skulle titta på "Dora" och man gick runt och ofrivilligt nynnade på Dodododooora hela dagarna...men nu är det mest bara tecknade "tomtump"= Långstrump :-D

Hur ofta kollar Liam på barnprogram/tv?

Får lite dåligt samvete när jag tänker på hur ofta Ebba tittar på tv..

2009-04-22 @ 20:15:42
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Malla

Haha, jag kom på mig själv idag på jobbet att jag gick runt och trallade "Pada padi padi padi Pooooo". Måste jag tillägga att Jolle har börjat gilla Teletubbis?

2009-04-22 @ 21:32:59
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback