[Fullplanerad helg!]

ÅH vad skönt, efter den här dagen är slut är det HELG
för min del! Ska bli SÅ skönt! Har massor planerat också.
Imorgon, ska jag till barnmorskan för första gången sen
inskrivningen. Längtar efter att få höra de små hjärtljuden!
Efter det ska jag träffa Anki, Veronica och kanske flera för
en lekdate. Sen ska jag, Liam, Veronica och Maja äta middag
tillsammans för att sedan gå till kasen. På fredag har jag
bokat in shopping hela dagen tillsammans med min bästa Lena.
På lördag kommer min syster med familj hit för att stanna en
vecka, ska bli supermys!

Sen nästa vecka börjar Liam inskolningen på sitt nya dagis,
så idag är sista dagen på sitt nuvarande dagis.... visst känns
det lite vemodigt allt! Han har ju trots allt gått där ett helt år
nu.

Nej, dags att dricka upp kaffet och shina till sig lite innan man
ska med bussen till skolan.

hej'rå!

Kommentarer
Postat av: Diana

Åhh. fuskit, jag vill åxå va ledig imorgon!

Men men, jag får jobbe ja! =)

Ha en skön sista april/valborg!

Postat av: Anonym

Hej pumpan. Det låter som att ni kommer få en toppen Valborg! Jag jobbar, därefter ska jag träffa Sophia och på kvällen ska jag och Maxen grilla med kompisar. Det blir nog mysigt det också!



Och du, jag lovar att vi stannar i Björklinge. Mehede är inget för mig. Dessutom alldeles för långt ifrån dig! :) Puss

2009-04-29 @ 21:30:30
Postat av: Lena

Hej pumpan. Det låter som att ni kommer få en toppen Valborg! Jag jobbar, därefter ska jag träffa Sophia och på kvällen ska jag och Maxen grilla med kompisar. Det blir nog mysigt det också!



Och du, jag lovar att vi stannar i Björklinge. Mehede är inget för mig. Dessutom alldeles för långt ifrån dig! :) Puss

2009-04-29 @ 21:31:14
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback