[Gårdagen.]

Igår hade vi en riktig toppendag! På förmiddagen åkte vi till våra
bundisar Lena & Max i Salabacke där vi tillbringade heeela dagen.
Vi passade på att smita in på Gränby när grabbarna sov(varför måste
tiden gå så fort när barnen sover?), sen var vi i en lekpark hela långa
dagen. SUPERMYS. Liam njöt i fulla drag av att leka med en massa nya
saker och vädret var ju inte helt fel heller.
Därefter gjorde vi något mindre kul - storhandlade. 2000kr. Men nu har
vi mat i frysen, blöjor i badrumsskåpet och tvätt och sköljmedel i tvättstugan.

Idag är jag hemma och vilar min onda rygg. Liam har precis åkt till dagis
så nu är det dags för mig att sätta fart och plugga statistik.


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Hoppas du blir kvitt din onda rygg snart, jag lider med dej!



Du va inte inloggad på msn. Testar senare. Har redan varit ute och tjuvkikat på bloggen, vilken blev jättefin!



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback