[Hormonbesökt.]

Upp och ner, ner och upp.
Jag vet inte vart jag är på väg, jag dalar där emellan mest hela
tiden. Tålamodet sviker, irritationen infinner sig, och det är så
jobbigt, för jag är inte riktigt van... Sömnen är inte så bra den
heller och jag är så trött så trött.

Samtidigt pluggar jag i ett projekt
just nu i skolan som kräver en hel del tid, och även energi då vissa
personer beter sig så själviskt. En annan stressar varenda dag för
att hinna till dagis och inte missa bussen, och sen kommer andra
sent utan ens någon förklaring? Äsch alla kan väl bli sena, men jag
blir så less att det händer hela tiden. Har bättre för mig än att invänta
att andra folk ska komma.

Imorgon är sista dagen innan ett välförtjänt påsklov. Jag längtar hem,
och jag ska njuta av att vara på hemmaplan en vecka.

Mycket annat också som rör sig därinne i knoppen, men jag väljer
att publicera mina tankar runt detta
här.

Tänker på Lena min vän som börjat jobba idag efter en lång föräldra-
ledighet. Du är så duktig!

Kommentarer
Postat av: Veronica

När åker du gumman?

Tänkte faktiskt palla oss förbi och hämta skåpet i helgen,om ni är hemma förstås.

Kram

Postat av: e

Jag tror du kommer må fint av att få vara hemma i norr ett tag :)

KÄRLEK gumman!

2009-04-03 @ 10:19:06
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback