[Köpa crocs?]

Har varit på jakt efter foppatoffelkopior till Lilleman men inte hittat
några bra storlekar nånstans. Började prata om dem med en kompis
på msn som konstaterade att det inte var värt att köpa riktiga crocs
eftersom dom ändå nöts så mycket och blir fula fort. Liam fick
äkta vara förra året av sin farmor och vid närmare eftertanke syns
det faktiskt inte att de är använda, fast han använde dem flitigt under
hela sommaren. Men priset lockar mig inte direkt, 399:-.

Jag blev glad när jag hittade dessa, som Liam skulle bli supernöjd
över att bära! 249kr på nätet!


bild lånad från :
crocs

Har dock inte riktigt bestämt mig huruvida jag är för snål eller ej.
Egentligen tycker jag att enfärgade är snyggare, men jag vet
att dessa skulle bli älskade av Lilleman himself.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag tror dessa crocs skulle passa Liam perfekt och om han blir glad på köpet är ju det bara ett stort plus!

Postat av: Malla

Dom där har jag också sett, ASCOOLA ju. KÖP!

2009-04-22 @ 21:33:45
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Mia

Vilka coola skor,tycker du ska slå till :-)

Och så fasligt dyrt var det ju inte,foppisar är kanon för dom små ju,lätta att få på och lätta att gå i och får vi en fin sommar kommer han kunna använda dom mycket ju :-)



Vi köpte två par fejk-crocs till Ebba på marknaden i höstas(ett par som är som bilar och ett par vanliga rosa)



Ja Ebba tittar också så mycket ungefär,lite beroende på vad vi gör...men det är så skönt att kunna få tiden att fixa med andra saker medans hon kollar tv :-)

Ha ha ja 4 styckna kan ju bli trångt, ni får skaffa större säng ;-D

Ja jag har också hört att det ska bli riktigt sommarväder i helgen,typiskt när man jobbar :-( men jag fåpr försöka vara ute i solen på jobbet :-)

Kramar!

2009-04-22 @ 21:41:15
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilka coola skor,tycker du ska slå till :-)

Och så fasligt dyrt var det ju inte,foppisar är kanon för dom små ju,lätta att få på och lätta att gå i och får vi en fin sommar kommer han kunna använda dom mycket ju :-)



Vi köpte två par fejk-crocs till Ebba på marknaden i höstas(ett par som är som bilar och ett par vanliga rosa)



Ja Ebba tittar också så mycket ungefär,lite beroende på vad vi gör...men det är så skönt att kunna få tiden att fixa med andra saker medans hon kollar tv :-)

Ha ha ja 4 styckna kan ju bli trångt, ni får skaffa större säng ;-D

Ja jag har också hört att det ska bli riktigt sommarväder i helgen,typiskt när man jobbar :-( men jag fåpr försöka vara ute i solen på jobbet :-)

Kramar!

2009-04-22 @ 21:41:41
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det har varit jättejobbigt för Hugo sover ingenting och vill inte ligga själv ens 5 min :-(

Hoppas det bara är något tillfälligt för man hinner ju ingenting.

Jag skulle göra vad som helst för en dusch och att äta i lugn och ro utan ett barn vid bröstet :-p

Kram

2009-04-23 @ 09:09:17
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Eli

Hallå!

Slå till tycker jag! Men ta en strl som e Lite för stor så att han kan ha dem ett tag.

Noah fick ett par äkta av sin faster i somras, de är favoriter kan jag säga!!!

Han har haft dem inne hela vintern och nu har han börjat ha dem lite ute när det är varmt, han kommer kunna ha dem i sommar med -hon köpte en storlek som va lite stor.

De är superpraktiska eftersom det bara är att tvätta dem under kranen så är de som nya igen, och det syns inte att de är slitna -så som det kan synas på tex gympadojor..



Elin har också, hon diggar dem skarpt hon med!!!



Båda barnen har fejkfoppa på fritids/dagis.

2009-04-23 @ 18:02:39
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback