[Trista utgifter]

Finns det något värre att lägga pengarna på än bilen och tand-
läkarn? Nej, banne mig finns det inte det.
Idag såg jag 3500 spänn bara rinna iväg till nya sommardäck
till bilen. Tydligen fick vi det till superpris, men alltså, för mig
är det en förmögenhet. På däck dessutom.
3500kr på nya kläder skulle vara lyx ju.

Förutom den trista affären har vi haft en riktigt mysig lördag.
Daniel, Lotta, Linus & Lucas har gjort oss sällskap ikväll och
vi har grillat och ätit god mat, och snackat skit! Trevligt !

Nu - dags att krypa ner i sängen och nanna kudde. Min mage
är inte riktigt som den ska, hoppas den går till sig.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Vi ska bort på em så jag hade kunnat följa med på träffen idag om det inte vore så långt bort :-(

Får inte med mig båda barnen dit för vi har ingen ståbräda.Skit också!!

Jag får ju inte med mig båda vagnarna själv :-p

Jag vet inte riktigt när vi kommer hem ikväll men blir det inte för sent så går jag gärna en promenad.

Kram

Postat av: Diana

Är tvungen att lämna ett spår av att jag varit här & tjuvläst!

Känner ju inte er så väl men de va kul att läsa om er, har ju trots allt gått i samma skola som Fredde & umgåts endel förut med honom, kul att läsa om när han blivit pappa å så! Hoppas du & magen & resten av familjen mår bra!

Kram!

2009-04-19 @ 12:12:54
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback