[Trött tröttare tröttast]

Åh vad skönt med helg igen! Jag är helt utmattad, har sovit
så dåligt under veckan och varit igång hela dagarna. Känns
verkligen som att jag har gråten i halsen hela tiden, så himla
trött. Fredde har jobbat varje kväll den här veckan, ikväll
är han på avslutning med hockeylaget. Jag längtar efter
en hemmadag hela familjen men det får bli när vi kommit
hem igen för i helgen jobbar han också...

Nej nu är det färdigklagat! Nu ska här ätas potatisbullar,
Liams önskerätt. Ja det blir inte så flådigt när det bara är
han och jag :)


Kommentarer
Postat av: Josefin J

Jobbigt att vara trött

Känns som att jag skulle kunna sova hur mkt som helst

Hoppas ni får en lugn och rogivande vistelse

i Myckelgensjö

Kram

2009-04-04 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback