[Valborgsmässoafton]

Så var valborg här då, och jag som inte är uppväxt med att fira
på något särskilt sätt (förutom när man var liten och skulle "vaka",
dvs vara uppe hela natten av någon anledning) tycker inte att det
är så mycket att sörja att jag inte super mig redlös tillsammans
med mina klasskompisar på champagnefrukosten. Jag tackar
istället för att jag får vara hemma och mysa i det fina vädret.

Idag har jag varit hos både barnmorska och sjukgymnast varav
det senare inte var något att hurra för. Nåväl, mitt ryggont är
nästan som bortblåst så det är väl bara att vara glad och nöjd.
Magen hade exakt samma mått som när jag väntade Liam och
var i samma vecka. Även hjärtljuden låg runt ungefär samma
som när jag väntade Liam..... SPÄNNANDE!

Nu ligger Liam och sover middag sen ska vi bege oss till
Veronica och Maja för lite valborgsmys :)

Ha en trevlig valborg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Åh, vad mysigt att lyssna på den lillas hjärta. Jag är riktigt förväntansfull. Men vet du vad, jag tror det blir en liten pojke till ;)



Vad tror du?



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback