[Dagislämning]

Liam är lämnad - UTAN TÅRAR! Åh vad jag känner mig lättad.
Imorse blev han jätteledsen när jag sa att vi skulle till dagis, men
efter en kompromiss om att jag skulle stanna en stund var han
superglad över att gå till dagis. Sagt och gjort, så stannade jag
kvar en stund och sen var det inga problem att ge puss och kram
och gå hem.

Inatt har jag och Tilde varit vakna - hon med magknip och snorig
näsa, jag halvt död sittandes i soffan med henne i knät för att
hon skulle kunna sova. Nu ska vi gå och lägga oss hon och jag!

Kommentarer
Postat av: anne-lii

Jag minns fortfarande hur det var att inte få sova riktigt. När den ena sov var den andra vaken. Men det går över, fast man inte tror det när man är mitt i det hela.Vila så mycket du kan.

2009-08-25 @ 13:11:33
Postat av: e

Ha en fortsatt trevlig dag älskade vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback