[Helgen som gått]

Så var det måndag igen, Liam är ledig från dagis och vi tänkte ha en riktig mysdag.
Vädret verkar toppen idag, så jag hoppas på att Tilde tänker sova ett par timmar i
vagnen så jag får rensa i rabatterna.

Helgen har varit toppen, trots att den också var lite jobbig. Det är verkligen GULD
värt att Fredrik är ledig varje fredag, helgen blir ju extra lång!
I fredags kom Kalle, Lina & sötnosen Edvin hit och åt grillat och kräftor med oss,
det var jättemysigt!!Blev inte så sent vilket var rätt så skönt då jag inte sovit något
under natten, Tilde var så täppt i näsan så jag hade svårt att slappna av.

 I lördags hade vi en mysig förmiddga inne och vi bakade hela familjen. En
supergod pollykaka och muffins ala Ahlgrens bilar blev det! Sedan tog vi med
oss baket och begav oss till familjen Hagman, det var uppskattat!

Igår var vi ute och grejade, och fick sen besök av Lena & Maxen. Tilde fick en
bedårande mumin-pyjamas av Lena och oj så söt hon var i den! Att hon senare
kräktes ner både den och mig är en annan historia...

Liam slockande 17 igår, helt utmattad. Tilde var vaken hela kvällen och hade
ont i magen, så jag slocknade nog inte förrän 12. Sedan har hon varit täppt
i näsan inatt och har haft svårt att amma, vilket resulterat i att jag varit vaken
en stor del av natten. 05.30 slog Liam upp sina blå, så här sitter jag nu och
kollar på Dora med honom.

För veckan har vi inga större planer vilket känns rätt så skönt. På förmiddagen
tänkte jag ta en promenad till affären och handla till middagen. På eftermiddagen
kanske vi tar en playdate med våra kära "grannar".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback