[hysteriskt lämnande]

Hade trott att lämningen på dagis skulle gå lika smidigt idag, men
istället skiljdes vi åt ledsna båda två. Igår stannade jag kvar en stund
på dagis innan jag gick och då funkade det hur bra som helst att säga
hejdå efter 10 minuter. Idag bestämde jag i samråd med personalen
att det var lika bra att jag bara lämnade honom istället för att stanna
kvar idag, eftersom han alltid kommer att vilja att jag ska stanna kvar
en liten stund. Sagt och gjort. Älsklingen blev så orolig och grät
helt hysteriskt. Åh vilken svikare jag kände mig som. Det sista man vill
är ju att se sina barn sådär besvikna och ledsen på grund av nånting
man själv orsakat. BLÄ. Jag önskar att jag kunde tagit med honom hem
igen, men jag veeeet ju att det skulle gjort det hela 100 resor värre.
Han HAR ju kul på dagis och det är ju bara själva separationen som
är jobbig för honom.... Men det är ju inte kul alltså. Fy bubblan.

Nu ska jag snart gå och hämta hem lillfisen. Idag har jag varit till
Lotta o Lucas och skrivit ut lite grejer inför bankbytet imorgon,
och sen har jag fixat barnförsäkring till Tilde. Mer har jag inte hunnit!
Jo, lagat torskgratäng som vi ska äta till middag också.

Kommentarer
Postat av: Lena

Oj, vad du är effektiv!



Ps. Byt till Länsförsäkringar Bank istället. Ds.

Postat av: petra

vilken fin blogg du har:-)

2009-08-27 @ 16:19:34
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Malla

Vad duktig du är! Du har sån energi trots att pluttfia håller dig vaken om nätterna, stackars. Hoppas dropparna hjälper nu.

KRAM

2009-08-28 @ 20:31:46
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback