[TACK]

Tack för alla gratulationer via blogg, facebook, sms & telefon!
Det värmer så gott. Vi mår toppen och Liam har tagit emot sin
lillasyster med öppna armar. Han pussar på henne och ska
hjälpa till med allt vi gör med henne, sååå mysigt!

Nu har jag inte sovit sen natten mot lördag, bara någon kvart hit
och dit så jag börjar bli lite mör. Imorgon flyttar vi, så jag har lite
svårt att slappna av också. Det ska fixas med flytt av telefon, anmälas
föräldrapenning, skaffas hem-villa-försäkring, ringa bvc, boka tid
för att skriva under faderskap, ja gud vet allt! Men jag tror jag har
kirrat det mesta nu!

Tilde höll mig vaken inatt och skrek som en stucken gris för att det
inte fanns tillräckligt med mat till henne, sötnosen. Idag har istället
sovit nästan hela dagen. Liam håller på att flytta med pappa och farfar,
och nu är nästan hela garaget tomt, skönt!

Nu kanske vi försvinner härifrån ett par dagar, vet ej när vi får internet
i nya huset.
TACK IGEN FÖR ALLA GRATULATIONER!

Kommentarer
Postat av: Lakritsfia

LYCKA TILL med flytten!!! Men måste man skriva på faderskapsintyg när det är andra barnet??? hmm... Vi har ju aldrig behövt gjort det eftersom vi är gifta. Konstigt det där, är man förlovad så kan man tydligen vara otrogen, men inte som gift! ;-) kram kram

Postat av: Jessica

Vi fick papper hemskickade denna gång,eftersom det är det 2:a gemensamma barnet...himla smidigt;)

Lycka till med flytt och allt!

Kram

2009-08-03 @ 17:58:01
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback