[Tillbaka till vardagen]

Nu är det nog på tiden att jag kommer igång och bloggar på riktigt
igen. Tillbaka i vardagen är vi, och internet fick vi igår äntligen.
I fredags kom min mamma och pappa ner till oss, och vi hade en
riktig myshelg! I söndags åkte dom hem och istället kom min kusin
Stina ner till oss och stannar tills ikväll.

I helgen passade vi på att kapa ner en massa träd på våran tomt.
Pappa som är skogshuggare gjorde ett gott jobb och vi har nu en
helt ny tomt med massor av ljus!

Idag är första dagisdagen för Liam, men vi ska bara vara där 9-11,
så han får en liten mjukstart. Har varit mycket för honom nu med
flytt och syskon. Dessutom har han varit ledig i 10 veckor från dagis
och dessförinnan var han ju nästintill nyinskolad där...

Tilde växer så det knakar. Jag får ångest när jag tänker på hur fort
dagarna bara passerar förbi. Jag tror det blir bra med 15 timmars
dagis i veckan för Liams del. Både för hans skull, och för min skull.
Jag behöver lite tid att bara få snusa på henne och Liam behöver
aktiveras.

Slutligen vill jag gratulera Anna-Karin & Johan som fick en liten
Tova i söndags!

Kommentarer
Postat av: Moster Bodil

Skönt att du är tillbaks på bloggen.Passa på att gosa och vila när Liam är på dagis istället för att hinna göra en massa " nytta " .Hoppas att ni snart få landa och bygga upp en mer permanent tillvaro.Ta hand om varann och gosa barnen från mej.

2009-08-18 @ 10:24:19
Postat av: Jessica

Filip börjar oxå idag...som han (vi) har längtat, behövdes för oss båda;)

kommer gärna förbi och kikar på huset nåt sen och på lilla Tilde så klart:)

Kram!

Postat av: Veronica

Det var tydligen inga problem för Maja att börja nu men dom som redan fyllt 3 har förtur.

Det verkade ändå som att det fanns platser kvar så hon kunde komma in.

Kram

2009-08-18 @ 19:37:23
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback