[Törnrosa.]

Hon är helt otrolig, lilla snorpan våran! Igår somnade hon 21.30, då låg
jag och gosade med henne en timme i våran säng och la sen över henne
i sin egen säng där hon sov tils klockan var 3 inatt! Åh vad skönt. Sen somnade
hon om och sov till 5.30 och nu sover hon igen.... Tänk om även Liam kunde
sova lite längre på morgonen, 5.30 är lite väääl tidigt när han ska på dagis....

Igår var Wennie och Hannes här på besök, stannade över på middag också,
supertrevligt! Stina har även åkt hem så nu är här tomt. Idag ska Liam vara
på dagis för första dagen och då ska jag SOVA när Tildeling sover. Bara därför
kommer hon väl vara vaken men vila kan man iallafall göra.

Nu längtar jag efter att få börja träna igen. Tänk att få ta en joggingtur
i spåret, åhh vad skönt. Får vänta några veckor till, men promenera kan
jag ju göra. När vi flyttade från PH så försvann dock mina nya sköna
springskor som jag inhandlat för en dyr penning *bitter* så jag får nog
allt ta och köpa ett par nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback