[Underbara måndag!]

Måndagar brukar väl kanske inte vara någon favoritdag, men just nu
känns veckans alla dagar lika härliga. Jag njuter till fulla drag av livet
just nu. Liam har varit ledig från dagis idag och jag måste säga att det
har varit riktigt mysigt. Skönt att slippa stressa iväg nånstans på morgonen
och bara ta allt i sin egen takt. Eftersom Liam slog upp sina blå vid 5.30
hann jag med en hel del på morgonkvisten. Då är jag som allra effektivast,
och Tilden sover som godast. Liam ser gärna på Nickelodeon och är ju
på sitt bästa humör. Så innan klockan slagit 9 hade jag hunnit tvätta ett
par maskiner, och plockat undan.

Därefter tog vi en promenad till affären, Liam var såå duktig som gick hela
vägen. Det tog sin tid då han skulle stanna och kolla på en hel del på
hemvägen, men vad gjorde det när vi hade hela dagen på oss :)
Sen käkade vi lunch, myste lite och sen träffade vi A-k och Alvin och gick
till en lekpark. Därefter hem och gjorde grönsakssoppa!

Nu har F kommit hem från jobbet så jag ska vila mig en stund i soffan
innan jag ska ut på en promenad. Därefter blir det nog städning eftersom
gårdagens kväll tillbringades i soffan med en gasig tös. Hon är fortfarande
väldigt gasig stackaren och stånkar och stönar en massa. :(

Återkommer ikväll med fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback