[Därför att...]

Jag lever. och jag ska inte lova något om att blogga oftare för det var
tydligen inget lyckat val. Eftersom det är ungefär 8 timmar per dygn
som båda mina barn sover för natten så passar jag också på att sova
då. Smart va? Tilde somnar vid 22-23 och Liam vaknar 6-7. Så, där
har vi en anledning. Den andra anledningen är nog helt enkelt att jag
inte haft sådär jättemycket energi, motivation och inspiration till det.
Äntligen är det kallt! Åh vad härligt med lite kyla. Vi har fått igång våran
öppenspis nu. Åh vad härligt det är att få tända en brasa i vardagsrummet.
Lyx, är vad jag kallar det! Så varmt och skönt det blir också.
På tisdag åker vi hem till mommoj och moffa. Vi längtar allihopa.
Jag har en massa bilder att bjuda er på i brist på mina ord, men det
verkar gå otroligt segt att ladda upp dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback