[Mysiga Måndag]

Härligt med måndag! Trodde aldrig att jag skulle älska måndagar
såsom jag gör. Men det är så härligt att få en extra ledigdag, då
man inte behöver stressa iväg till dagis på morgonen utan bara kan
ta det lugnt. Idag har vi spenderat eftermiddagen ute tillsammans
med mammaligan i en lekpark. Hela 7 mammor och 17 barn i blandade
åldrar! Kul när man är ett gäng som ses! :) Tack för idag!
Gick ut vid 12.30 och kom hem vid 15.30. SKÖNT. Jag tycker att det är
både skönt och viktigt att vara utomhus med Liam, men det är ju
rätt så trist att vara ute "själv", Liam har ingen ro att leka då heller,
märks att han börjar bli större och har ett annat behov av kompisar.
Liam slocknade redan vid 18. Skönt då jag är själv med barnen om
kvällarna den här veckan.

Nu ska jag och Tildeling slappa i soffan hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

OKi bra det =)

Postat av: Anki

Oj var det 17 ungar? Ja just ja med bebisarna.. kul att ses så många idag iaf!!

Kanske vill äta med oss imorn då om ni är själva igen? Johan tränar efter jobbet så vi är själva till framåt 18 iaf.

2009-12-07 @ 22:29:00
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: Eli

Jag skulle räkna på hur många vi va idag, när jag berättade för Jimmy att det var 17 barn med så såg han smått chockad ut...men det blir ju faktiskt så många...nu låg ju ett gäng av dem i vagnar mest hela tiden, men häftigt sen när alla kutar runt! =)

Ja, det är roligare att va ute när man är några stycken, är ju inte så duktig på att roa barnen själv.. Kram

2009-12-07 @ 23:01:27
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Camilla

gud så underbart att inte behöva stressa på en måndag!

2009-12-07 @ 23:30:03
URL: http://camillalindaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback